Pappabesök

Efter två ONÖDIGA timmar i skolan (läraren STRUNTADE i närvarolistan som var den enda anledningen till att jag åkte dit över huvud taget!) så åkte jag hem och injicerade mig med mina favoritdroger som för tillfället är: Avokado och "Sex and the city".

Snorade en timme på löpbandet. Efter att ha varit träningsfri i TRE hela dagar ansåg jag att jag var skyldig mig själv en liten powerwalk. För visst är det inte farligt att träna om man inte har ont i halsen?

Nu sitter jag här och väntar på pappa som ska sova hos mig i natt eftersom han inte fått tag på något hotellrum. Han ska bjuda mig på sushi (mums) och sedan antar jag att kvällen kommer se ut typ så här: (fast några decennier modernare)

 
Jag och pappa. Undra om vi tittar på "Bollibompa" eller "Rapport"? Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0