En vecka kvar...

Ser att min besöksstatistik har sjunkit en aning. Så går det när man aldrig uppdaterar. Ska bli ändring, jag lovar!

En vecka kvar på praktiken nu. Fy sjutton vad det känns tråkigt! Önskar att det aldrig ville ta slut! Nästa måndag börjar jag plugga statsvetenskap på Stockholms universitet och jag är sådär lagom taggad. Eller inte alls... Började skriva min praktikrapport i dag och upptäckte att jag hade noll motivation. Snälla ge mig ett jobb någon!

I helgen ska jag inte göra någonting annat än plugga. Jag har skjutit upp det så himla länge nu. Men faktum är att det inte gör något. Jag använder det som ursäkt att stanna inne. Har ingen lust att göra någonting när det är så här kallt! Eller förresten, ska spela spel med min nygamla granne Lisa i morgon kväll. Men det räknas inte eftersom jag inte behöver gå utanför dörren :) haha!

...Men lite festsugen är jag allt. Innerst inne ;-) Ser fram emot nästa helg, den blir nog galet rolig! Examensbuffé och party på fredagen med klassen och 25-års fest hos Sofies kompis Fia på lördag.

Nej, nu ska jag titta på tv. Eller en film kanske? Har en stor skål popcorn och en hög med naturgodis :) Mmm...

Fråga mig inte varför... Men visst är det trevligt med bilder i blogginlägg ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0