Jobbig natt

Har haft en helvetiskt jobbig natt. Det började vid 10-tiden då jag gick och lade mig. Läste lite. Sms:ade lite. Helt plötsligt känner jag en jävulsk smärta i bröstet och jag upptäcker att jag får anstränga mig för att kunna andas. Självklart blir jag jätterädd och funderar på om jag borde snöra på mig skorna och springa över till sjukhuset. Bestämmer mig för att avvakta lite...

Eftersom det gör ont när jag ligger ner (både på rygg, på mage och på sidan) så tillbringar jag natten sittande i min säng. Till sist somnar jag vid 5-tiden. En timme senare vaknar jag av att klockan ringer. Smärtan är som bortblåst men det är inte tröttheten. Så jag bestämmer mig kort och gott för att ignorera det gälla pipandet och somna om.

Så i dag har jag alltså skolkat. Ooooops :) Sov till kl 11 och tillbringade några timmar tillsammans med dammsugaren och dammtrasan. Lägenheten är ren och nu ska jag ner till gymmet en sväng. I kväll börjar gympa-träningen. Får se om jag orkar...

Kommentarer
Postat av: Berglund

det måste vara första gången, jag hört att du skolkat! ..läskigt med ont i bröstet :( hoppas det inte är ngt med hjärtat lr så! kram

2010-01-19 @ 22:25:57
Postat av: Frida

Nej men usch, säg inte så!

2010-01-20 @ 10:51:13
URL: http://fridafunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0