Praktikslut och Hamlet

Sista dagen på Expressen var genomgående sorglig. Ni vet, man tänker ju lätt: "sista gången jag går uppför den här trappan", "sista gången jag värmer mat i micron", "sista gången jag drar mitt kort i dörren.." osv. Jag är absolut inget undantag utan snarare tio resor värre! Vemodet och nostalgin personifierad!

Fick en oväntad present innan jag skulle gå hem: Gudfadern-triologin! Ursäkten var att de inte har så mycket "Expressen-prylar" längre men inte mig emot. Eftersom farfar jobbade på Expressen är jag uppväxen med geting-badbollar, geting-kortlekar och geting-handdukar :)

Efter jobbet mötte jag Lovisa och vi avnjöt en två timmar lång Hamlet-uppsättning på Statsteatern vilket var kul eftersom Hamlet är min absoluta favoritpjäs. Man borde definitivt gå på teater oftare konstaterade vi. Nästa pjäs blir "Drottning Kristina". Tog även lite bilder med nya mobilen men jag har inte lyckats få in dem i datorn än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0