En helg i Örebro

Det blir nästan aldrig som man har tänkt sig men ibland blir det riktigt jävla bra ändå. Denna helg är ett exempel på detta. Efter AK:s inställda besök hoppade jag på tåget till Örebro för att hälsa på Sofie och lördagen blev en riktig toppendag med ett besök på Gustavsviks relaxavdelning, traditionell tapas-middag, korridors/halloweenfest följt av utgång och dans på Frimis där det spelades musik helt i min smak.

Tack för en underbar helg, Soffis :)

På Gustavsviks relaxavdelning där vi badade ångbastu och bubbelpool, drack vin och solade solarium (enbart Sofie och hon var jätterädd!!) 
 




Jag hade självklart missat att det var en halloweenfest vi skulle på så vi klädde ut Sofie i stället. Ser ni vem hon är? Kungen såklart! Själv var jag en färgpalett. Eller prinsessan Madeleine. Det är valfri tolkning :)





Halloweenfest hos Sofies plugg-vänner och dans på Frimis...




Kommentarer
Postat av: sofie

TACK för en jättelyckad helg! Snygga bilder ;) haha, jag ser ju förjävlig ut! Haha kul det där med att du glömde ett i, det roligaste va ju att nån poängterade det och trodde att det var med avsikt eftersom att kungen har dyslexi och jag låtsades såklart att det va så :) men jag glömde säga det till dig.. haha. Hoppas vi ses snart! Kram

2010-11-08 @ 23:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0