Lördag <3

Lördag var den överlägset bästa dagen denna vecka och jag lyckades trots all stress att slappna av och ha roligt. Mamma och pappa hämtade upp mig halv ett och vi spederade dagen ute i Kungens kurva på köksutställningar, Heron city och Ikea. Jag har äntligen införskaffat två stolar så nu kan jag bjuda hem folk utan att skämmas. På Ikea hittade jag även underbara väggdekorer som jag förälskade mig i när jag senast var i Uppsala och jag letade inte ens utan helt plötsligt låg de bara där framför mig. Nu älskar jag min lägenhet ännu mer!

Efter lite kaffe och stolmontering (pappa) hemma hos mig begav sig mina kära föräldrar hem till Ludvika och jag till Fia vid Skanstull där vi åt sushi, drack vin och mejkade oss lite innan Tims avskedspartaj på Norrport som blev väldigt lyckat och hade en given plats i kategorin "alla vär där-fester". För alla var verkligen där!

Självklart lyckades jag ta med mig en kamera utan batteri så det blev tyvärr inga bilder från festligheterna.

Mina fina stolar


Väggen...


... som matchar mitt överkast! Klockret!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad kul att du hittade väggdekorerna, ser supersnyggt ut :) Snart är det mars, och då ses vi! Kram

2011-02-21 @ 17:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0